Vem håller ni på i presidentvalet?



Har ni någon koll på debatterna som har varit? I min klass har vi kollat en stund på alla debatter och vad jag har märkt med Romney nämner nästan alla gånger i debatterna
- "I walked on the street and then a old women asked me for help" eller "One women walked up to me and cried and begged for help"

Samma tjat och det låter väldigt mesigt och upplagt. I mina ögon är det bullshit. Självklart är det rimligt att en kvinna har kommit upp till honom och berättat att hon är missnöjd med Obamas sätt att styra Amerika.. MEN är det lätt att bygga upp ett lands ekonomi efter alla år som George W. Bush var president? 


Jag tycker att Romney motsäger sig själv många gånger t.ex. "We have a president, who I think is a nice guy, but he spent too much time at Harvard, perhaps." —Mitt Romney, who has two Harvard degrees (April 5, 2012)

Om jag får säga det , så tycker jag att Mitt Romney påminer väldigt mycket George W Bush,. 
Han är väldigt- Hej ser på mig, titta hit, jag är född med en silver sked i munnen och har knappt jobba för det.
 (Det har han själv nämnt på en middag där han pratade om valet.) 


VOTE FOR OBAMA

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: