A child educated only at school is an uneducated child

 
 
 

Sitter och pluggar för fullt. Jag känner att jag tar mina studier mer på allvar denna termin. 
I min klass ser dem mig som en lat människa som ALDRIG tar mina studier på allvar. 
Sure my bad att jag har gett den uppfattningen. 

T.ex jag skrev ett tal på engelska som vi skulle redovisa i grupper. Jag bad min klasskompis läsa igenom det eftersom hon är riktigt duktig på engelska. Hon blev förvånad över att jag kunde skriva sådan bra engelska. 
Och på ett sätt var det sorligt men ändå kul att höra. Jag vill ju att dem ska se att jag är engagerad i det jag gör!

Jag kan erkänna att jag är den som kan somna till på lektionerna, vid ett tillfälle har jag faktiskt somnat och ramlat åt sidan från bordet och jag satt längst fram haha! Lite kul faktiskt.

Jag älskar att lära mig saker men jag älskar göra det i min takt och när jag är på bra humör.
Därför kan jag verka lat osv. 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: