Bojkotta Chris Brown konsert

Tumblr_maym5yppj41rts4q7o1_400_large
Nu är det någon Tony Ernst som har gjort en debattartikel på svt hemsida eller något sådant.

(Satte inte så mycket fokus i det)
Han skriver om hur han tycker att alla som ska på Chris konsert ska bojkotta den, varför?

Jo för några års sedan misshandlade Chris Brown tyvärr Rihanna. Onödigt och det finns absolut ingen bra ursäkt till det som hände MEN, (ja nu kommer ordet men) varför ska man se tillbaka till dåtiden? Och inte sikta på nutiden?

Egentligen behöver man inte se fram i tiden eller bak i tiden alls. För man lyssnar på artiser för den musik den personen gör. Jag kan inte sitta här och neka att jag inte tycker att han ser bra ut.
För det gör jag. Och jag förstår om någon trögfattad person läser detta och tror fortfarande att bara för man tycker han ser bra ut så ska man gå. Ja det är förstårligt då många unga tjejer går oftast på konserter med kända män/killar för dom är snygga.

Jag har köpt biljetter till hans konsert som är nu i November för att jag älskar hans musik, hans röst och han gör jävligt sköna dancemooves. Jag är inte där för att stödja the past jag är där för att se han uppträdda!

Det som är så sjukt roligt om denna Tony Ernst är att HAN skrev i sin debattartikel att han lyssnar på ett rasistikt musikband men han vill inte ha Chris Brown konsert i hans hemstad?
Då kan vi först motargumentera första grejen.

1: Det är inte hans hemstad han har formulerat sig jävligt fel där eftersom det är Sverige hemstad. Och visst kan man säga min hemstad men det korrekta är Sveriges huvudstad eller hemstad.

2: Han lyssnar på ett rasistisk musikband. Behöver jag säga mer? Ska en man runt kanske 40-50 åldern bojkotta en konsert som bara kommer fyllas med 16-25 flickor och delvis killar. Kanske någon enstaka föräldrer följer med. Ska han ha något att säga? Ska han starta upp en bojkottning när han SJÄLV lyssnar på ett band som ger ut rasistiska fördomar? Denna Tony kanske inte gillar svarta med tanke på vad han lyssnar på för musik? Anyway töntigt och det kommer inte gå igenom för då kommer han få flera 1000 springades fans efter honom. För detta har jag och många längtat efter sedan hans sista konsert 2009!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: