Shoes for men




Något som jag alltid har intresserat mig är skor (jackor då också) men skor för herrar är så roligt att kolla på hehe.. 

Det kanke kommer från min pappa? Han älskar skor!! Han har fler skor än min mamma(?) 
Men dessa hittade jag inne på vagabonds sida. Den som faktiskt fick mig att älska vagabonds skor är Lisa hih!

Anyway , så jag tänkte lägga upp några skobilder från deras hemsida. Väldigt snyggt nu till höst/vintern.
Dessa skor kan vilken kille/man som helst ta på sig. Inte till för en speciell stil egentligen. 

Skorna ligger runt 1000-13000 kr. För vissa är det dyrt för andra inte. Men den pengen är ganska jämn peng.
Inte lågt och inte för högt pris! Vagabonds kvalité är ju grym så.. 





Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: